måndag, maj 22, 2006

Tentaångest Dag 2

Så är det tenta på onsdag, alltså två dagar kvar, eller en beroende på hur man ser på det. Idag satt jag och Lollo och fixade med Islam och jag ska vara ärlig att jag blev rätt pass att jag hängde med så pass bra ändå men tanke på att jag inte läst nått i boken. Så nu känner jag att jag har en bra överdikt på Islam men skaförsöka skumma boken imorgon om jag hinner. Annars blir det fokus på Hunduism och Buddhism. Igår hade jag helt gett upp hoppet för den här tentan men nu är det nya tag som gäller. Jag ska klara den damn it! Som föreläsarn sa "En boxare går inte in i en match och funderar på returmatchen" Väl talat! Så egentligen stämmer inte rubriken jättebra för ångesten börjar avta lite även om den fortfarande ligger och gnager.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»