tisdag, maj 09, 2006

Bloggfrenzie

Jag måste bara stolt säga att jag sprider bloggfrenzie över Sverige. Två personer som för exakt två dagar sen och fram till för bara ett par minuter sen sa "Nej usch blogg, vem orkar" eller "Aldrig att jag har en sådan." och "Vad geeky" osv har nu skaffat bloggar! Jag vill berömma mig själv och säga ett tack till SweetSinner som omvände mig och fick mig att blicka in i bloggljuset. Utan henne skulle jag inte kunna missionera vidare om bloggens fantastiska värld.

Dessa två nya sötingar kan man skåda här:
Shetani
Taura-Tierno

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mig smittar du inte. ^_________^

Angfiel sa...

jodå raggy klart jag gör ;P

Shetani sa...

Bah. Jag har haft blogg innan. Jag tycker det är skittrist och slutar skriva efter några dagar. Bara vänta och se. :P Tönt!