tisdag, maj 30, 2006

My Birthday!

Den 27:e maj var min födelsedag! Det var verkligen åsnecoolt (smaka på ordet, är det inte fantastiskt ord som dessutom är en tribute till Ior) En massa folk som var här och myste med mig och vi spelade spel och massor med sånna saker. Faktum är att Sweet beskrev allt så bra med bilder och test så läs hennes blogg för mer info: Endlessness Ego

Sen fick jag en digitalkamera som är en videokamera som är en webkamera som är en mp3!! Inser ni hur lycklig jag är! Jag kan göra massor med roligt och jag lovar sjukt mycket bilder med den här på bloggen när jag fattat hur man använder alla finesser och liknande ;P

3 kommentarer:

M sa...

En kamera i dina händer kanske inte är särskilt safe... har dina föräldrar tänkt på det?

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»