måndag, maj 08, 2006

The blogger of evul

They are so on to me! Jag försökte som sagt lägga in mig på kartan där men det visade sig att det inte fungerade för att det var något som var fel. Sedan skulle jag lägga in mig på bloggtoppen vilket jag gör, jag länkar och har mig men när jag loggar in idag så visar det sig att min blogg står som "avstängd" av någon lustig anledning.

Min slutsats: Bloggvärlden försöker krossa mina försök till världshärravälde redan nu.

Tänk på det. Här försöker jag på mitt hörn att skapa ett kraftigt bloggimperium med mig själv som främsta man... eh kvinna! och jag har en vallain-katt som heter Snape och jag kan säkert få min normalt höga och smått barnsliga röst att låta cool álá Darth Vader stil, ja vad händer då? Bloggvärlden vill förstöra alla mina försök till att få ut denna blogg till fler personer. Sweet läser den men hon är redan korrumperad så jag antar att de redan gett upp på att rädda henne.

De kommer dock inte vinna. Jag kommer fortsätta min kamp om att få ut min blogg till världen (eller Sverige då eftersom jag skriver på svenska men eftersom jag kommer få världsdominans kommer jag se till att alla ska lära sig svenska och då kan hela världen läsa min blogg också. mwoahaha) "I will survive" *skrålar*

2 kommentarer:

M sa...

Vaddå korrumperad?! Vem är det som är korrumperad?!

Angfiel sa...

eh Du? ;P