söndag, maj 07, 2006

I want attention people

Jag har placerat min blogg i Linköping på bloggkartan.se


Bloggtoppen.se


Sådär. Ännu ett steg närmare världsherravälde. Min blogg ligger nu ute så att fler människor kan läsa och förundras hur en sådan människa som jag ens kan existera. För att jag är så underbar alltså inte för att folk vill bli av med mig. Jag förväntar mig dock lite konkurrens däruppe på tronen och antagligen kommer jag få en del fiender på vägen men så är det med alla dikatorer i historien, jag kan inte förvänta mig att vara annorlunda. Dock ska jag se mig om efter de som är mina närmaste eftersom de alltid är de som kommer förråda mig.

Jag förundras alltid av det i filmer och berättelser. Den närmsta mannen/kvinnan förråder ondingen och så blir allt bra. Borde inte de onda skurkarna börja förstå de vid det här laget? Om inte annat tycker jag faktiskt att man borde rekomendera att de läser lite mer historia och en del av de klassiska fantasy böckerna för att få lite mer insikt i vad de egentligen pysslar med. "Jag litar helt och fullt på... men vad gör du? Ta bort kniven! Nej nej neeeeeej... ugh." så var den personen död. Etu min Brutus och allt sånt.

2 kommentarer:

M sa...

Faktumet är att de onda skurkarna är de som är attraktiva. Så behöver de en ny trogen lojal sexslav så ställer jag upp va.

Vill du komma ytterligare ett steg längre i herraväldet över ja, vad du nu än vill herraväld aöver, kan du pinga bloggen på http://nyligen.se/ också... Bara ett litet tips ;)

Angfiel sa...

Klart de onda är de hottaste va. Det är ju givet! :D