söndag, maj 07, 2006

Don't blame me, I'm innocent

Nu är JAG här och ska ändra bloggens historia totalt. Min blogg kommer bli känd över hela världen och alla komma avguda mig. Faktum är att jag nog ska göra en "Smith" och starta en egen religion. Varför inte? Finns fler som har gjort likadant. Den kommer heta sekt från början visserligen (vilket inte är att förakta, smaka på ordet, sekt ... mmmm mums) men efter ett tag så blir den tillräckligt stor så att jag kan börja kräva religionsstatus och säkert immunitet. Jag får ta och skriva en stor tjock bok med en himla massa regler som motsäger varandra och sen publicera den som kanon. Total världsmakt here I come mwohaahAHAHAHA!

Eh nu kom jag bort från ämnet lite här tror jag... Jag skulle säga att det inte är mitt fel att jag bloggar utan att det faktiskt var så att jag föll för grupptrycket. Skyll på SweetSinner. Det är också henne ni ska vända er till om ni vill klaga på något jag skriver. Precis. Nog för att Sweet bara är en person och inte riktigt kan klassas som grupp och därför inte grupptryck heller men det är fler som bloggar. Är det bara jag eller känns det som att alla i hela världen har en sådan här blogg? Och visst det är en sak att blogga men vilka är alla dessa som tokläser bloggarna? Eller det kanske är en myt att människor läser dem... det kanske egentligen är bloggföretagen som har en hel hög med fejkade namn som skriver automatiska svar till folk så att det ska verka som att folk läser bloggarna? o.O Det ni, nu har jag kommit på det och är det så att ni inte hör något mer av mig så har jag antagligen blivit eliminerad av the evul bloggers för detta meddelande.

Detta svammel kan ni frvänta er att jag kommer fortsätta med så if you don't dig it then get lost. (eller snälla stanna för let's face it alla som skriver sånna här saker söker uppmärksamhet och det vill jag också ha. GIVE ME UPPMÄRKSAMHET!!) Och ja jag älskar att blanda engelska och svenska och skriva konstiga ord här och där. Nu är det dock för fint väder ute så jag ska sätta mig och läsa pluggbok inomhus.

Just ja översättningen till titeln på min blog får ni lista ut själv, lite jobb ska ni göra om ni vill lära känna mig tycker jag nog. Tro mig jag är värd min vikt i guld, och det blir MYCKET guld det.

1 kommentar:

M sa...

Vilken ära att inviga Leffes blog! Yay, nu har jag ytterligare något att läsa när jag väl häckar vid datorn. Lovely. Leffe är till för att underhålla mig! Underbar början, det är bara att inse, du kommer bli en kassasuccé!

Eller så kommer katt-Snape uppta större delen av bloggen, vilket är förståeligt. Kattsakerna hjärntvättar så bra...