lördag, maj 20, 2006

Tentaångest Dag 1

PÅ onsdag har jag tenta och jag har ångest. Varför har jag ångest? För att jag inte pluggar såklart. Varför pluggar jag inte? Jag vet inte! Jag har verkligen ingen aning, när jag väl sätter mig kan jag bara läsa en halvtimme sen måste jag göra något annat för att få bort allt i kroppen. Fråga mig heller inte vad det där allt är för nått för jag har ingen aning. Jag vet bara att för att klara tentorna måste jag bli bättre på det och det snabbt! Ikväll ska jag dock läsa om Islam om jag så ska slå mig själv och allt möjligt annat. (okey kanske inte så brutalt men ändå)

Sen får jag lite ångest när jag tänker på att Carola kan vinna i ESC ikväll. Urk vad männsikan kommer bli mer kaxig än vad hon är nu. En diva som försöker spela folklig. Märks det att jag inte är en fan av Carola kanske?

1 kommentar:

Anonym sa...

ehh tror du att hot hjälper dig till plugg? Ja inte till den här tentan men kanske till nästa för jag menar jag kan lätt få för mig att kidnappa datorn din på lördag om du vill ha hjälp till pluggandet alltså.