tisdag, mars 13, 2007

ZzzZzz

Somnade och sov bort all solsken och nu är klockan halv sju och det är dags att plugga. Fast det var ganska skönt att få sova lite också. Jag hade en helcrazy dröm där jag var på skolan och träffade en massa folk och en av de jag träffade som jag inte känner frågade irriterat "Varför har du inte hört av dig så vi kan träffas" mitt svar blev: "Eh... öh... jag... vi kan ses imorgon?" och så bestämdes det. En annan sjuk sak var att Jenny bodde hemma hos mina föräldrar (en tjej som var bebodd hemma hos mig när pojken gjorde slut) och mamma var rosenrasande på henne o.O För att inte nämna killen med ett skedhuvud (ja hans huvud vad en stor jäkla träslev) som tvingade mig att gå nära kanten på höga höjder trots att jag var livrädd så tillslut så kastade jag ner hela hans packning från en trappa och skunken som klättrade in när jag skulle duscha och pinkade i mitt hår. Ja som sagt kanske galen dröm faktisk.

1 kommentar:

Traxy sa...

*ASG*

Drömmar är roliga ibland! :D

Minns fortfarande den jag hade där du sprang fram och hoppade på Alan Rickman på en scen och han i en intervju senare berättade om denna händelse och påpekade att du antingen var gift eller drogpåverkad. *asg*