söndag, mars 04, 2007

Singel för alltid?

Jag och en kompis snackade om det igår kväll. Att vara singel för alltid eller inte? Jag tror jag kommer vara singel för alltid. Visst det är inte en jätterolig tanke som så men hur ska det annars gå till? Ta alla delarna och addera dem så får du en singel Leffe.

Att träffa pojken: Jag har ingenstans där jag kan träffa en vettig kille. På skolan finns de inte, på rollspel finns de oftast inte och på gymmet kan ni ju glömma att de finns (Speciellt eftersom de flesta är studenter som går på gymmet). Så var kan man träffa dem? Jo jag glömde bort på fester... eh don’t think so. Jag avskyr att hångla på fulla killar av den enkla anledningen att jag själv är nykter. Inte nykterist men jag har aldrig blivit full i hela mitt liv och tänkte fortsätta ha det så. Att sticka ner tungan i halsen på någon som stinker alkohol, inte kan hålla reda på händerna (och inte på ett bra sätt!) och som antagligen inte kommer komma ihåg det sen ligger inte högt på min prioritetslista.
Att ha samma intressen som pojken: Försök själv hitta en kille som är måttligt intresserad av datorer, förstår sig på det här med rollspel och tycker inte att man är helt jäkla galen om man är smått besatt av Harry Potter... eh det lär ju sällan hända. Sedan så måste han ha tillräckligt med självdistans till att jag tycker att Alan Rickman är den snyggaste mannen i hela universum :P Sen tycker jag om pyssel och rosa och har massor med Nalle Phu-mjukisar... som sagt vilken kille skulle inte springa skrikandes åt andra hållet? *suckar* Sedan så missar han det faktum att jag visst kan se på action, att jag tycker det kan vara mysigt att se på sport om man får dela det med någon som är passionerad av det, att jag vill att han ska ha ett eget liv och egna kompisar så att jag får lite luft att andas på... osv det blir i skymundan när det gäller mig...
Pojken måste ju se bra ut också: Nu är ju detta ganska subjektivt men han ska ju se bra ut, manlig och gosig. Helst ska han känna som en stor björn som man vill gosa på (läs: riva av kläderna på och ha vild sex i flera timmar) Långt hår är ett plus och så måste han ha snygga underarmar och snygg näsa. Fast det är så olika från kille till kille.
Han måste ju tycka att jag är snygg: Ja det är ju ett plus :P Han får gärna avguda marken jag går på också fast han får inte vara en mes. Men ja han måste ju tycka att jag är sexig så att man inte känner sig ful för det skulle inte fungera alls.

Som sagt... hur ska man få tag på en sådan kille? Och när man får tag på honom hur ska man få honom att hetrosexuell alternativt ogift och barnlös? Jag skämtar inte. Alla killar som verkar perfekta är aningen homosexuella eller redan tagen. Klyscha men det stämmer.

Nej jag ska nog börja jaga fler tjejer istället... fast tyvärr gäller ju samma jäkla sak där också *suckar* Nu ska jag återgå ensam till sängen och sova en stund och försöka drömma om bättre tider.

4 kommentarer:

M sa...

Jag avgudar redan marken du går på, jag är snygg och mina armar darling, har du sett dem? Jag kan titta på sport med dig om du vill, och jag har banne mig långt hår! Det där med rosa får vi jobba på.. men annars Leffe, pick me! pick me!

Angfiel sa...

Haha, du är så söt. Vet precis vad du ska säga :P Klart jag tar dig sexy *hånglar upp i ett hörn*

Traxy sa...

hihi, sötsweet. :) ^^

Vet du vad, Leffegooz? Det trodde jag också. Jag menar... hitta en kille som kan något om datorer, som är rolig och som inte tycker att man är knäpp som har en nästan komplett samling Sam Neill-filmer och en viss besatthet av Harry Potter? Som dessutom inte är svensk? Well, jag hittade en! Och kan jag så kan fanimej du också, det lovar jag! Jag hittade min genom ett forum. En av hans kompisar var med där och kontaktade mig på MSN och berättade om en kompis han har som jag säkert skulle gilla, och jaa... *peka bredvid sig i sängen* Du kommer också att hitta någon, när tiden är inne, söstra mi. :)

Balloonfighter sa...

Åh, Alan Rickman är ju het!