torsdag, mars 08, 2007

Hit the Gym

Jag är så stolt över mig själv som var på gymmet idag. Jag har haft kort på gymmet i evigheter men har aldrig varit dit. Varför? För att jag är lat och osäker och har massor med undanflykter till att slippa göra sådana saker. Jag har tränat på gym förut i Sundsvall och brukar vara där på somrarna men har ändå inte varit hit på det här gymmet av någon anledning. Mitt psyke är svårt att förstå sig på ibland.
Nu bestämde jag mig för att det får vara nog med undanflykter och jag var dit. Det pirrade i magen av nervositet men det var kul att få det gjort och nu känns det jättebra. Får se hur mycket träningsvärk jag får imorgon så jag vet om jag stretchade bra eller inte :P

Yay!

1 kommentar:

Anonym sa...

Igår lyckades jag ta mig dit för första gången också, så jag vet hur duktig man känner sig.