fredag, mars 09, 2007

Skofrossa

Jag satt och pratade med pappa i telefon och sa att jag var tvungen att köpa ett par ordentliga träningsskor och gnällde lite för att jag inte har råd att köpa riktigt bra sådana skor eftersom de går på uppemot tusenlappen och det kan inte jag spendera på ett par skor bara sådär. Varpå pappa helt sonika säger "Det är lugnt det fixar vi" (pappas sätt att säga att jag kommer få de pengarna) Jag påpekar att de går på en tusenlapp ungefär och han svarar "Om det får dig att träna mer så är kosta vad det kosta vill" och jag skulle ha kramat om honom om han inte varit 60 mil bort! Jag kommer få köpa ordentliga träningsskor! Det fick mig funderandes på skor och jag var tvungen att leta upp några läckerheter som jag vill ha, fast det är dock inga träningsskor.

Inga kommentarer: