tisdag, mars 13, 2007

Sommar redan?

Åkte ner på stan idag för var tvungen att göra ett sista-minuten-bankärende och tog som vanligt på mig underbara vinterjacka och gick ut, visst solen sken men det brukar ju blåsa i alla fall för det gjorde det igår. Gick på banken och insåg att det var jag och pensionärer där vilket inte gjorde så mycket för det gick fort och sedan gick jag in och köpte mig nagellack och lyxade mig med badkulor som luktas kokos! Mums! Här ska det badas ikväll tror jag. Sedan så ställde jag mig för att vänta på bussen och insåg till min lycka att jag hann så jag kunde åka på övergång. Medans jag står där så inser jag att "fy fasen vad varmt det blir" så jag knäpper upp jackan och sedan är det fortfarande varmt så jag tar av mig den. Jag står på stan och väntar på bussen i linne och tycker det är varmt fortfarande. Sådär somrigt varmt när solen ger alla en bitchslap i ansiktet, så himla skönt. När jag senare skulle cykla till universitetet så tog jag fram min underbara rosa fejkskinnjacka som är min klassiska tidig-vår-tidig-höst-jacka. Leffe is a happy pink soul today :D

Inga kommentarer: