lördag, juni 02, 2007

Kusinbarn, Stockholm och kråkor

Jag har fått ett kusinbarn idag! Imorse klockan halv fem så föddes en stor (tydligen så stor att det blev krångel vid födseln o.O *ignorerar alla som påstår att det går i släkten*) krabat som ska heta Leo. Det heter en av mina karaktärer i ett rollspel så det är lite roligt faktiskt, det har inte min kusin nån aning om heller :)

Sen har jag fått en husgäst. En skadad, den ser iaf lite skadad och omskakad ut, kråka som antagligen inte är helt fullvuxen befinner sig på min balkong och är söt, liten och rädd. Om det inte var för att jag glömde kamerasladden i Sundsvall skulle ni få se en bild på den.

Jag åkte hem idag till Linköping för jag ska skriva en tenta på månad och då passade jag på och träffa Sanna i Stockholm. Gick omkring, åt en gudomlig pastasallad, kramades och fick ta kort på Italienska snygga turister. Folk trodde att jag och Sanna var lesbiskt par men det bjuder vi på och nu har jag en röd solbränna på axlarna som nog inte går bort på ett tag.

En bra dag! :)

Inga kommentarer: