måndag, juni 11, 2007

Inte min dag...

Idag skulle jag göra tenta. Ställer klockan på sju så att jag hinner göra mig iordning, duschade igår så jag slapp göra det nu på morgonen. Vaknar kvart i sju men vänder på mig för att sova en kvart till. Vaknar fem över åtta med reaktionen: Shit! Jag har försovit mig. Slänger mig in på toa och tar på mig jeans innan jag inser att även om jag cyklar dit nu får jag inte komma in (om folk redan börjat skriva får man inte gå in i salen) och i och med den tanken faller jag ihop gråtandes på golvet. Hela min värld var mörk, grå och dyster... så jag ringde hem och efter att jag skällt på bror att han är usel på att trösta så tog han sig i kragen och fick mig tillslut att må riktigt bra.

Why me?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nae ;( Stackars dig, sötis... *krama*

Traxy sa...

*gosa på*

Anonym sa...

men om du hade gått på tentan så hade du varit så mycket bättre än alla andra, och då hade de mått dåligt och börjat gråta och kanske rent av hoppat från taket på Mcdonalds... Så du räddade liv genom att försova dig. :D