lördag, september 09, 2006

Sexparty

Så var det äntligen dags för mig att gå på mitt första sexparty, eller dildoparty om det rullar lättare för er på tungan men dildoparty låter så begränsat. Först var det fördrinkar hos Linda (värdinnan) och sedan blev det lite snacks och prat och så kom hon och då blev det tyst... först. Sen så öppnade sig alla upp efter ett tag och tillslut satt man och berättade sexhistorier och sa vilka leksaker man skulle köpa. Eller jag satt iaf och berättade det. En del höll på det hårt men vadå... spelar väll ingen roll om folk vet om att jag har en kanin i garderoben?


Jag köpte då den som man kan se i mitten här, fast den är då rosa egentligen bara ljuset på blixten som gör att den ser organge ut istället. Sedan köpte jag sådana där blå/röda bollar som jag har gjort en pil till. De skulle tydligen vara bra att knipa med och hon sa att man kunde ha dem när man duschade och klipa samtidigt. Två flugor i en smäll, som hon själv uttryckte det. Sedan fanns det en massa fler godsaker som jag kände att "ohhh gimme!" men budgeten tar stopp och ja jag spenderade ändå 910:- så det får räcka. Jo jag köpte också rengöringsmedel, anibakteriell sak. Alltid bra att ha.

Hon som demonstrerade var verkligen jättedktig. Jag tror jag funnit mitt kall (förutom gymnasielärare då) och det är sexleksaksförsäljare. Det verkar sjukt roligt. Jag menar jag är inte bäst på att sälja saker men sexleksaker skulle jag så kunna få ut till folk, berätta om hur de kan göra det skönt för sig själva och för andra. Jag ska så höra mig för om det. Det vore sjukt kul verkligen.

<-- Den här dildon såldes på extrapris och vi köpte den åt värdinnan. Den r verkligen ganska förskräcklig med sugpropp och allt. Alltså What ever rocks your socks men det var dallrig och pungen ser ju inte klok ut. Nej storleken är la okey men resten... urk. Och stor är den, ni ser stolen där bakom? Det är inte en leksaksstol utan en stor helt vanlig stol som alla har hemma i köket. Om jag uppskattar så var den ungefär 30 cm lång och 5 cm diameter + pung. Det ni. Hon kommer få mycket kul med den sen värdinnan.

Kvällen avslutades på HG (studentuteställe där jag bor) där jag i äkta Sex and the city anda tog mig en cosmopolitan som faktiskt var god. Jag har smakat det innan men inte tyckt om det men jag tänkte att om jag nu har köpt mig en sex and the city dildo (kaninen) så måste jag ju ta mig en sex and the city drink också som pricken över i. Och det blev ju då som sagt riktigt lyckat.

En lyckad kväll och jag hoppas att det blir fler sådana kvällar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

'Ingen kommentar' (eftersom jag är för pryd för sådant här).

//Leiya

Anonym sa...

Sånt där låter jätteskoj ju :D