onsdag, september 06, 2006

Kalasmottagningen

Ikväll var det dags för kalasmottagningen. Hur det var? Tja ska ärligheten fram så var det rätt tråkigt.

<-- dessa två var konfrancierer och ja de har ju varit roligare. Visst det var lite saker som är värt att upprepa men med tanke på att de höll på rätt länge så tycker jag inte att de höll måttet. Något som inte heller höll måttet var ljudsättningen. Sämre ljud får man ju leta efter. Jag hörde inte var folk sa eller sjöng eftersom ljudet var på så högt i mickarna att det mesta bara blev knaster.

Det var The Soundtrack of our lives som spelade. Jag hade faktiskt inte hört så mycket av dem innan och kom dit med relativt öppen bild men ja det blev en rejäl besvikelse. Jag tror visserligen att en hel del av det beror på ljudet men samtidigt så var det inte så bra låtar... i mitt tycke då *garderar sig för att det finns tsool's fans out there*

Nu ska jag sova, natti

Inga kommentarer: