onsdag, juli 12, 2006

Halva stan på en dag

Eller kanske halva dan på en stad.

Wow, man kan få mer saker gjorda än vad man tror på en dag. I alla fall shoppingmässigt och det bästa är att jag själv endast spenderat 119:- plus lite småkronor för mappar och sånt. Mapparna är en röd och en grön som är till för planering och sånt inför SHiRL, en till mig och en till Sweet. Vadå? har ni inte fattat att jag är en organiseringsfreak? Men så brukar det mesta av det jag gör också bli planerat och organiserat för det mesta.

Vi lyckades fixa med tårta, bröd, barsaker, inhandla spriten och mellanölen (och jag tjatade till mig en cider. Det är fest jag ska ha en cider damn it!) glasen till efterätterna, skor, halsband, hårband och sånna saker som man kan tänkar behöva på en fest. Mina kläder kommer bli riktigt snygga tror jag och jag ser fram emot att kunna ha dem fler gånger. Ni får se bild sen.

Det finns även en fråga på allas läppar: Do blonds have more fun? Jag sa ju innan att ett steg till att bimbofiera sig är ju att blondera sig och nu har jag gjort det. Okey att jag var blond för bara några månder sen men nu är jag det igen och jag tror faktiskt att jag har lite roligare redan ;P Men det är iaf rätt snyggt och kommer fungera bra ihop med mina kläder på lördag. Så titta nu alla som vill se Angfiel som lite mer bimbo än vad hon är, där är hon!

Jag inhandlade den här skönheten som jag ska ha på min vägg. Jag tycker mycket om Dali och hans konst, den är hänförande vacker och drar in mig in i den. Det är inte förrän jag är helt indragen som jag kan börja se skavankerna, de underliga vinklarna och de bisarra detaljerna. Inte för att bli för filosofisk här (nog för att det är min blogg och jag har full rätt att bli det) så jämför jag det lite med människor och livet. Det är inte förrän man är helt indragen i en människa som man börjar se dess negativa aspekter, men då är man så indragen och älskar personen för djupt för att bry sig så värst mycket om dem. Tavlan blir ju inte mindre veckar för det. Och med de orden drar jag mig till sängs och somnar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»