måndag, juni 12, 2006

Handikappad fan.

Så vad händer? Jo mitt intenet slutar fungera. Varför slutar mitt intenet att fungera? Därför att de påstår att jag inte betalat en räkning som jag visst betalat så nu ska de fixa det men det tar ett par dagar, och detta var då i fredags så jag lovades idag eller imorgon och känner jag spray rätt så betyder det nån gång på torsdag kanske om jag har tur. Blärp!

Detta faktum har hindrat mig från att blogga också vilket sucks, men samtdigt så har jag haft mer tid på mig att plugga istället vilket nog varit riktigt bra. Jag har haft min ena tenta idag och jag kan få G på den om jag har svarat rätt på det jag skrivit. Så tycker han att allt jag har skrivit är rätt så får jag nog G annars så är det ett IG och jag kan se fram emot en omtenta i januari år 2007. Urk!

Nu sitter jag på skolan igen och pluggar etiken som jag banne mig ska klara med bravur annars blir jag ilsken på mig själv. Jag vill inte ha två tentor släpande efter mig när jag ska plugga historia (eftersom det är ett av de mer massiva ämnena som man kan läsa eftersom det är mycket litteratur) soooo... nu ska jag fortsätta tentaplugga och lämna er här önskande att jag satt hemma och kunde tokblogga och fortsätta ta över världen, men jag är ledsen. Världhärskarinnor måste också plugga till tentor.

Over and out.

1 kommentar:

M sa...

Det låter tufft att vara en pluggande världshärkarinna. Vi gudinnor slipper tentor minsann :P (hoppas det gick bra på tentan!)