torsdag, juni 01, 2006

Blä!

Jag är chockad över hur lite en människa lyckas göra på en dag. Jag menar vad har jag gjort egentligen? Städat lite i vardagsrummet eftersom jag knappt fick nått gjort av det igår och har svarat på en del i rollspelet men that's it. jag har verkligen inte gjort något mer. jag börjar få ångest över hur extremt lat jag är och jag har tentor snart som jag ska plugga till också. GNI! Måste städa klart ikväll och göra upp pluggschame som börjar på lördag som jag måste hålla mig till. Har bara tio dagar på mig att plugga in två 5 poängskurser så det gäller att ge järnet. Lite bra ändå får jag orkar inte ens tänka på personen jag är kär i. Orkar inte fokusera mig på sånt just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»