onsdag, juni 07, 2006

Angfiels Bimboskola #2

Hur har det gått för bimbon Angfiel? För det första ska det erkännas att hela BigBrother flög förbi utan att hon såg på ett avsnitt. Illa jag vet eftersom i bimbovärlden är det BigBrother som är den största källan till material som behövs.

Däremot har jag inhandlat mig två stycken tjejtidningar på den här korta tiden, jag brukar nämligen inte köpa någon så det kändes duktigt. Som vanligt var det mer reklam än artiklar men som bimbo antar jag att man inte ska märka sånt därför inser jag redan att jag har lång väg att gå.

MEN ett steg i rätt riktning är att blondera håret. Ska erkännas att jag inte har gjort detta irl och inte heller har jag långt hår men med hjälp av en liten hårstudio på internet så har jag lyckats fixa en bild på mig själv som idealbimbo. För jag tror att ska man bli bombo och inte bara naturligt vara det så krävs det blonderat hår helt enkelt.

Läxa till nästa gång:

1. Köpa ännu en tjejtidning som har minst en artikel om sommarbantning och hur du träffar drömkillen på semestern.

2. Testa en sommarbantningsmetod i en vecka och se hur det gick.

Vi ses nästa gång...

Inga kommentarer: