fredag, september 14, 2007

Sommarstuga here I come


Mamma och pappa har köpt sommarstuga!
Här följer ett bildmontage med kommentarer :)

Storstugan

Storstugan från ett annat håll.

Lusthus som rymmer kanske en 12 personer och ett sött litet pumphus.

Ekorrar på lusthuset måste vara ett gott tecken ;)

Gullig liten bro som dekoration bara, tror det faller sönder om man försöker gå över den :P

"Min" stuga! Hur söt som helst!

Under "min" stuga så finns det en hel massa poslinsdekorationsfigurer. Jag tycker de är rätt söta.

Sa ju att det var en hel del...

Det är inte slut riktigt än...

Inte alla som kan säga att de har "tomtar under loftet" och verkligen mena det :p

"Brors" stuga ifrån min stuga. Inse vilken underbar utsikt man har!

Mitten: Ett litet förråd. På båda sidorna är det identiska små gästrum där man får plats med en dubbelsäng och en byrå ungefär.

Behond the önskebrunn! Underbart fast den är igentäppt med cement så man kan inte kasta ner mynt och önska sig saker.

Ett litet förråd och plats att ha bilar.

Vi får inte glömma växthuset där man kan hålla på med örtlära :) (iaf om man är en HP nörd)

Vi får heller inte glömma "the windmill" och djuren som flockas kring den, och något troll tror jag det är också.


Flaggstång finns det också och sen finns det fin strand fast inte på gården utan ca 500m bort och lite sådant men jag är trött på att ladda upp bilder så det får ta och vänta tills imorgon :P

Inga kommentarer: