fredag, september 14, 2007

Bosvedjandagen


Bosvedjan som fyller 40 år är ju värt att fira inte sant :P Well det tyckte iaf dom och det bjöds på mat (eller ja man fick köpa matkupong innan för 20 kronor men det var det värt) och underhållning i form av ponnyridning (varför har de aldrig vuxenridning för? Elakt tycker jag) lite snack och sedan sång. Charlotte Perelli... det måste ha gått dåligt för henne om Bosvedjan skulle ha råd med det eller så går det bra för Bosvedjan och de använder pengarna till sådant istället. Vad vet jag. Hon var väldigt duktig live, ska dock erkännas :)

Men jag ska inte tracka ner det helt, det var rätt mysigt och jag gick på Erikshjälpen efteråt och köpte en burk att ha Te i, även om det råkar stå "toffie" på den, och en tekanna som jag alltid velat ha i porslin. De kostar drygt 300 i affär att köpa sådana i den storleken och jag fick den för 40, det tycker jag är ett trevligt köp. Här bjuder jag på ett par bilder från festen. Håll till godo :)

Det får plats ganska mycket fok i Bosvedjans centrum


Barnen diggade och fick komma upp på scen till sista låten :)

Vissa barn diggade mer än andra :)

Inga kommentarer: