fredag, augusti 31, 2007

Depp

Tyvärr inte Johnny Depp utan riktig deppighet. Sådan som kryper in i skinnet på mig och får mig att bara vilja gråta och skrika... Jag fick underkänt på min tenta och hela världen blev svart, csn tog ett enormt kliv bort ifrån mig och jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till just nu. Nej jag ska inte skära i mig som nån liten fjortisunge som påstår sig vara lite "emo" >.<

Jag måste skriva ett examensarbete idag också och hjärnan känns inte som att den kommer komma fram till något bra nu, fan för att kolla mailen varje dag! Jag hade kunnat skita i det idag och kunnat deppa imorgon när jag inte har examensarbete att skriva... Fan fan fan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, gumman. Jag vet hur det känns. Har oxå flunkat tentor och varit illa ute med csn...Goda vänner och saker som du tycker om är hjälpen. Men det hjälper ju inte när du måste skriva examensarbete =(
*gos*