onsdag, februari 28, 2007

Inre skönhet?

Så har jag nyss avslutat en lunch med Nell där vi satt och snackade lite allmänt och åt Thai. Jag fick äta med pinnar och jag tycker om sånt så då blev jag glad. Det känns mer "korrekt" att äta med pinnar än att äta med kniv och gaffel, sedan så underlättar det ju att jag faktiskt kan äta med pinnar. Sedan gick jag och hämtade paket som jag fått, en premie från Elle och min prenumeration på Vevay så det var skönhetsvård för hela slanten. Nu har jag mest glömt bort att avbeställa penumerationen för det var massa där som jag inte ville ha. Parfymen exempelvis som bara luktar alkohol eller nagelborttagningen som jag redan har en stor flaska av här hemma. Sedan får man alltid en extra premie av dem och den här gången var det örhängen och jag som inte ens har hål i öronen. Nåja jag fick dagkräm i alla fall och en fin ögonskugga så helt hemskt var det ju inte. Sedan blev jag lite besviken på Elle för den premien jag skulle ha var slut (helt kit med krämer som faktiskt passade min hud) så istället fick jag en ansiktsmask och en liten burk med exklusiv hudkräm. Ja det är säkert precis lika dyrt så jag tror inte jag fick något "sämre" men det är ändå inget som jag skulle få för mig att använda dagligen och sedan köpa nytt när det tog slut. Kanske blir morsdagspresent till mamma eller nått sånt istället.

Inga kommentarer: